Straipsnyje pristatomas tyrimas, kurio tikslas – nustatyti darbo išteklių ir meistriškumo dirbti strategijų sąveiką prognozuojant išsekimą darbe. Tyrime dalyvavo 341 pedagogas iš įvairių Lietuvos mokyklų. Tyrimas parodė, kad meistriškumo dirbti strategijų taikymas moderuoja darbo išteklių ir išsekimo darbe sąsajas. Autonomijos, galimybės tobulėti ir kolegų paramos ištekliai yra susiję su mažesniu išsekimu tik tada, kai pedagogai siekia didinti struktūrinius išteklius, t. y. ugdyti ir panaudoti darbe savo gebėjimus. Be to, nustatyta, kad autonomija ir kolegų parama taip pat susijusi su mažesniu išsekimu, kai darbuotojai siekia iššūkių savo darbe, t. y. apie atsiradusias naujoves sužino ir jas išbando, imasi papildomų užduočių ir naujų projektų, patys pasisiūlo prisidėti prie naujų veiklų.