Tėvų nuomonės apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymo individualizavimą mokyklose
Articles
Živilė Kulešė
Šiaulių universitetas
Irena Kaffemanienė
Šiaulių universitetas
Publikuota 2020-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v1i41.532
PDF

Reikšminiai žodžiai

autizmo spektro sutrikimai
ugdymo individualizavimas
vaikų, turinčių ASS, tėvų dalyvavimas ugdyme

Kaip cituoti

Kulešė, Živilė . and Kaffemanienė, I. (2020) “Tėvų nuomonės apie vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, ugdymo individualizavimą mokyklose”, Special Education, 1(41), pp. 53–101. doi:10.21277/se.v1i41.532.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos tėvų, auginančių vaikus, turinčius ASS, nuomonės apie jų vaikų ugdymosi individualizavimą mokyklose. Atlikta teorinė tėvų, auginančių ASS turinčius vaikus, partnerystės su mokytojais aktualumo, jų dalyvavimo jų vaikų institucinio ugdymo procese galimybių analizė; apžvelgtos vaikų, turinčių ASS, specialiosios ugdymo strategijos ir ugdymo individualizavimo bendrosiose mokyklose galimybės. Empirinis tyrimas atliktas tėvų (N=104), auginančių ASS turinčius vaikus, anketinės apklausos metodu, kiekybinių duomenų analizei taikomi aprašomosios statistikos metodai. Atsakymai į atvirus klausimus išnagrinėti taikant kokybinę ir kiekybinę turinio analizę.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.