Daug nežinomų žodžių tekste yra vienas iš faktorių, trukdančių sintetiniam teksto suvokimui. Pradedant ruošti pratimus, formuojančius nežinomų žodžių supratimo sugebėjimus ir įgūdžius, skaitant tekstą. Vilniaus Inžineriniame statybos institute buvo atliktas pedagoginis-diagnostinis tyrimas. Jis parodė, kad vokiečių kalbos sudurtinių žodžių supratimo klaidos paaiškinamos arba kalbiniais sunkumais, arba psichine veikla, suvokiant, atpažįstant ir suprantant sudurtinius žodžius. Studentai nežino dažniausiai vartojamų žodžių darybinių modelių, neturi žodžių struktūros analizavimo įgūdžių. Daugiausia klaidų buvo padaryta atskleidžiant nežinomų sudurtinių žodžių prasmę, ypač tų žodžių, kurių komponentai prasmę keičia. Šių klaidų galima išvengti sistemingai atliekant kryptingus žodžių darybos pratimus. Sudarant pratimų kompleksą, reikia atsižvelgti į klaidas.