pasiūla paklausa koordinacinis modelis neformalus ir savaiminis mokymasis įgūdžių pripažinimas kompetencijos sertifikavimas standartai
Kaip cituoti
Laužackas, R. and Kaminskienė, L. (2004) “Neformaliojo mokymosi pripažinimas organizuojant profesinį rengimą: socialinės partnerystės aspektas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 12, pp. 19–27. doi:10.15388/ActPaed.2004.12.9612.
Neformaliojo mokymosi pripažinimas organizuojant profesinį rengimą: socialinės partnerystės aspektas
Santrauka
Straipsnyje apžvelgiama švietimo ir veikslo sistemų sąveikos raida, siekiant efektyvesnio profesinio rengimo organizavimo. Diskutuojama socialinių partnerių funkcijų ir atsakomybės išplėtimo galimybės klausimu, atliekant neformaliuoju ir savaiminiu mokymusi įgytos kompetencijos vertinimą ir pripažinimą.