Personalizuotą mokymą(si) sudaro keturi pagrindiniai principai: 1) abipusė mokytojo ir besimokančiojo atsakomybė; 2) lankstus turinys, priemonės ir mokymosi aplinka; 3) tikslingas mokymas(is); bei 4) duomenimis grindžiami sprendimai ir refleksija. Šiame tyrime taikant instrumentinės atvejo studijos (Stake, 1995) ir dedukcinės teminės analizės (Braun, Clarke & Terry, 2015; Terry ir kt., 2017) metodus buvo tiriamos dviejų Vilniaus universiteto mokytojų rengimo studijų programų studentų savistatos apie mokymo(si) personalizavimo patirtis studijų metu. Programos buvo atnaujintos įtraukiant į jas inovatyvias personalizuoto mokymo(si) praktikas pagal „Erasmus+’ strateginių partnerysčių projekto „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuotą mokymą(si)’ (angl. Innovative Teacher Education through Personalised Learning (INTERPEARL) partnerių sukurtas gaires. Rezultatai atskleidė tris pagrindines temas, kurios atspindi sėkmingas ir nesėkmingas studentų patirtis: personalizavimas in vivo: būsimojo mokytojo augimo skatinimas; kai personalizavimo nėra: kas neveikia; ir personalizavimo tapsmas: ką daryti, o ko ne.