Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia?
Straipsniai
Simona Kontrimiene
Vilniaus universitetas
Vita Venslovaite
Vilniaus universitetas
Stefanija Alisauskiene
Vytauto Didžiojo universitetas
Lina Kaminskiene
Vytauto Didžiojo universitetas
Ausra Rutkiene
Vytauto Didžiojo universitetas
Catherine O’Mahony
University College Cork, UK
Laura Lee
University College Cork, UK
Hafdís Guðjónsdóttir
University of Iceland
Jónína V. Kristinsdóttir
University of Iceland
Anna K. Wozniczka
University of Iceland
Publikuota 2021-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2021.47.9
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

personalizuotas mokymas(is)
mokytojų rengimas
atvejo studija
Stake
teminė analizė

Kaip cituoti

Kontrimiene, S. (2021) “Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia?”, Acta Paedagogica Vilnensia, 47, pp. 108–121. doi:10.15388/ActPaed.2021.47.9.

Santrauka

Personalizuotą mokymą(si) sudaro keturi pagrindiniai principai: 1) abipusė mokytojo ir besimokančiojo atsakomybė; 2) lankstus turinys, priemonės ir mokymosi aplinka; 3) tikslingas mokymas(is); bei 4) duomenimis grindžiami sprendimai ir refleksija. Šiame tyrime taikant instrumentinės atvejo studijos (Stake, 1995) ir dedukcinės teminės analizės (Braun, Clarke & Terry, 2015; Terry ir kt., 2017) metodus buvo tiriamos dviejų Vilniaus universiteto mokytojų rengimo studijų programų studentų savistatos apie mokymo(si) personalizavimo patirtis studijų metu. Programos buvo atnaujintos įtraukiant į jas inovatyvias personalizuoto mokymo(si) praktikas pagal „Erasmus+’ strateginių partnerysčių projekto „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuotą mokymą(si)’ (angl. Innovative Teacher Education through Personalised Learning (INTERPEARL) partnerių sukurtas gaires. Rezultatai atskleidė tris pagrindines temas, kurios atspindi sėkmingas ir nesėkmingas studentų patirtis: personalizavimas in vivo: būsimojo mokytojo augimo skatinimas; kai personalizavimo nėra: kas neveikia; ir personalizavimo tapsmas: ką daryti, o ko ne.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>