STUDENTŲ ADAPTYVAUS IR NEADAPTYVAUS PERFEKCIONIZMO IR PATIRTO AUKLĖJIMO STILIŲ RYŠYS
DORINIO UGDYMO PROBLEMOS
Simona Kontrimienė
Publikuota 2014-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2014.33.4389
96-115.pdf

Reikšminiai žodžiai

adaptyvus perfekcionizmas
neadaptyvus perfekcionizmas
auklėjimo stiliai

Kaip cituoti

Kontrimienė, S. (2014) “STUDENTŲ ADAPTYVAUS IR NEADAPTYVAUS PERFEKCIONIZMO IR PATIRTO AUKLĖJIMO STILIŲ RYŠYS”, Acta Paedagogica Vilnensia, 33, pp. 96–115. doi:10.15388/ActPaed.2014.33.4389.

Santrauka

Studentų adaptyvaus ir neadaptyvaus
perfekcionizmo ir patirto auklėjimo stilių ryšys
Simona Kontrimienė
Lektorė socialinių mokslų (edukologijos) doktorantė
Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513 Vilnius
Tel. 85 266 76 25
El. paštas: simona.kontrimiene@uki.vu.lt

Straipsnyje tiriama, kaip studentų adaptyvaus ir neadaptyvaus perfekcionizmo tipai susiję su vaikystėje ir paauglystėje patirto auklėjimo stiliais. Nustatytas statistiškai reikšmingas teigiamas tyrimo dalyvių adaptyvaus perfekcionizmo ir autoritetingo auklėjimo stiliaus bei neadaptyvaus perfekcionizmo ir valdingo auklėjimo stiliaus ryšys. Sudaryti prognostiniai modeliai atskleidė, kad autoritetingą auklėjimo stilių taikantys tėvai gali labiau tikėtis išugdyti adaptyvų savo vaikų perfekcionizmą, o valdingas auklėjimo stilius yra reikšmingas neadaptyvaus perfekcionizmo prediktorius.

96-115.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai