Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
SENOJI IR NAUJOJI KARTA XXI AMŽIUJE KINTANTIS UGDYMO PEIZAŽAS
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Kronika
Vita Venslovaitė
Publikuota 2014-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2014.33.4384
164-165.pdf
Kaip cituoti
Venslovaitė, V. (2014) “SENOJI IR NAUJOJI KARTA XXI AMŽIUJE KINTANTIS UGDYMO PEIZAŽAS”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 33, pp. 164–165.
doi:10.15388/ActPaed.2014.33.4384
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 33 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
/
SENOJI IR NAUJOJI KARTA XXI AMŽIUJE KINTANTIS UGDYMO PEIZAŽAS
T 33 (2014)
SENOJI IR NAUJOJI KARTA XXI AMŽIUJE KINTANTIS UGDYMO PEIZAŽAS
Santrauka
...
164-165.pdf
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Vita Venslovaitė, Laura Danylienė,
Socialinis ir emocinis ugdymas: mokytojo perspektyva
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 40 (2018): Acta Paedagogica Vilnensia
Vita Venslovaitė,
Fenomenologinio muzikinio ugdymo diskursas: tarp etikos ir estetikos
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 26 (2011): Acta Paedagogica Vilnensia
Vita Venslovaitė,
MOKYTOJO NARATYVAS MUZIKINIO UGDYMO KONTEKSTE
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 32 (2014): Acta Paedagogica Vilnensia
Vita Venslovaitė,
METAFORA KAIP MUZIKINIO UGDYMO PRASMINĖ RAIŠKA: FENOMENOLOGINĖS ĮŽVALGOS
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 30 (2013): Acta Paedagogica Vilnensia
Simona Kontrimiene, Vita Venslovaite, Stefanija Alisauskiene, Lina Kaminskiene, Ausra Rutkiene, Catherine O’Mahony, Laura Lee, Hafdís Guðjónsdóttir, Jónína V. Kristinsdóttir, Anna K. Wozniczka,
Personalizuoto mokymo(si) koncepcijos taikymas universitetinėse studijose: kaip tai veikia?
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 47 (2021): Acta Paedagogica Vilnensia
Vita Venslovaitė,
Apie Jūratės Baranovos ir Lilijos Duoblienės metodinę priemonę „Filosofija vaikams“
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 44 (2020): Acta Paedagogica Vilnensia
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites