Nuotolinis suaugusiųjų mokymas(is) mokymosi visą gyvenimą kontekste
NUOTOLINIO MOKYMO PERSPEKTYVOS
Aušra Rutkienė
Elena Trepulė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.23.3050
29-42.pdf

Reikšminiai žodžiai

mokymasis visą gyvenimą
suaugusiųjų mokymasis
nuotolinis mokymasis

Kaip cituoti

Rutkienė, A. and Trepulė, E. (2009) “Nuotolinis suaugusiųjų mokymas(is) mokymosi visą gyvenimą kontekste”, Acta Paedagogica Vilnensia, 23, pp. 29–42. doi:10.15388/ActPaed.2009.23.3050.

Santrauka

Socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Vytauto Didžiojo universiteto
Socialinių mokslų fakulteto
Edukologijos katedra
K. Donelaičio g. 58, LT-44044 Kaunas
Tel. (8 37) 32 78 21
El. paštas: a.rutkiene@smf.vdu.lt 

Socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Vytauto Didžiojo universiteto
Socialinių mokslų fakulteto
Edukologijos katedra
K. Donelaičio g. 58, LT-44044 Kaunas
Tel. (8 37) 32 78 21
El. paštas e.trepule@smf.vdu.lt

Mokymosi visą gyvenimą paradigma atveria plačias mokymosi galimybes suaugusiesiems, kartu siūlo šiuolaikinių, į besimokantįjį orientuotų, mokymosi formų, leidžiančių mokytis pagal galimybes, tempą ir turimus laiko išteklius. Ypač svarbus efektyvus nuotolinis mokymasis visą gyvenimą. Straipsnyje pristatomi nuotolinio mokymo taikymo galimybių tyrimo duomenys – pateikiami dėstytojų ir besimokančiųjų apklausos rezultatai. Atskleidžiami dalyvavimo nuotoliniame mokymesi motyvacijos aspektai, naudojamos mokymosi formos, aktualiausios dėstytojų ir besimokančiųjų požiūriu problemos. Tyrimo duomenys parodė, kad nuotolinio mokymosi elementai dažniau taikomi švietimo institucijose (mokyklose, universitetuose) ir rečiau – verslo įmonėse, profesinio mokymo institucijose. Nuotolinis mokymasis įmonėse yra ateities siekiamybė, jo sėkmė priklausys nuo paslaugų prieinamumo ir kokybės.

29-42.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai