LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ FINANSAVIMO POLITIKA: ISTORINĖ RAIDA IR „STUDENTO KREPŠELIO“ MODELIO ĮDIEGIMO PADARINIAI
ŠVIETIMO POLITIKA: ISTORIJA IR DABARTIS
Rimantas Želvys
Publikuota 2013-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2013.31.2519
9-18.pdf

Reikšminiai žodžiai

aukštojo mokslo politika
studijų finansavimas
valstybinis reguliavimas
rinkos modelis
„studento krepšelis“

Kaip cituoti

Želvys, R. (2013) “LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ FINANSAVIMO POLITIKA: ISTORINĖ RAIDA IR „STUDENTO KREPŠELIO“ MODELIO ĮDIEGIMO PADARINIAI”, Acta Paedagogica Vilnensia, 31, pp. 9–18. doi:10.15388/ActPaed.2013.31.2519.

Santrauka

Profesorius socialinių
mokslų (edukologijos) habilituotas daktaras
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, tel. 266 76 25
El. paštas: zelvys@delfi.lt

Straipsnyje apžvelgiama nepriklausomos Lietuvos aukštojo mokslo studijų finansavimo politika nuo vadinamųjų komercinių studentų atsiradimo iki „studento krepšelio“ modelio įdiegimo. Aptariamos naujosios studijų finansavimo tvarkos poveikis ir priimamų į aukštąsias mokyklas studentų kontingento pokyčiai, reguliacinės „krepšelio“ įdiegimo funkcijos įgyvendinimo mastai. Atkreipiamas dėmesys į tai, kad „krepšelio“ įvedimas buvo palankus populiarioms studijoms ir turėjo neigiamą poveikį šaliai renkantis reikalingas, tačiau nepopuliarias studijas, tolesnei regioninių ir specializuotų aukštųjų mokyklų plėtrai.

9-18.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>