Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Pratarmė
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Audra Skukauskaitė
Liudmila Rupšienė
Catarina Player Koro
Dennis Beach
Publikuota 2017-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2017.39.11451
PDF
Kaip cituoti
Skukauskaitė, A. (2017) “Pratarmė”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 39, pp. 9–14.
doi:10.15388/ActPaed.2017.39.11451
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 39 (2017): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Pratarmė
T 39 (2017)
Pratarmė
Santrauka
...
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Rūta Girdzijauskienė, Aida Norvilienė, Gražina Šmitienė, Liudmila Rupšienė,
Mokinių įsitraukimo į mokymąsi naudojant skaitmenines priemones stiprinimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 49 (2022): Acta Paedagogica Vilnensia
Liudmila Rupšienė, Ramutė Kučinskienė,
Mokinių adaptacija naujojoje mokykloje
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 17 (2006): Acta Paedagogica Vilnensia
Audra Skukauskaitė, Liudmila Rupšienė,
Kokybinių tyrimų metodologijų mokymas ir mokymasis Lietuvoje besivystančios doktorantų edukacijos kontekste
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 39 (2017): Acta Paedagogica Vilnensia
Dennis Beach,
Etnografinių tyrimų edukologijoje tarptautinės tendencijos ir raida
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 39 (2017): Acta Paedagogica Vilnensia
Catarina Player-Koro, Dennis Beach,
Privačių veikėjų poveikis mokytojams rengti Švedijoje. Švietimo politikos mobilumo tinklo etnografijos tyrimas
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 39 (2017): Acta Paedagogica Vilnensia
Audra Skukauskaitė,
Interviu pokalbiuose atsispindinčių daugiasluoksnių prasmių sisteminė analizė: interakcinės etnografijos požiūris ir jo konceptualūs pagrindai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 39 (2017): Acta Paedagogica Vilnensia
1
2
>
>>
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites