Darbe siekiama išanalizuoti kelis mokslinius metodus ir taikymo principus skaitmeninių matematikos mokymosi objektų (MO) kokybei vertinti. Šie metodai taikomi, siekiant sumažinti ekspertų MO kokybės vertinimo subjektyvumo lygį. Darbe nagrinėjami šie metodai ir principai: (1) daugiakriterinio sprendimo analizės principai MO kokybės kriterijams identifikuoti, (2) technologinių kokybės vertinimo kriterijų klasifikavimo principas, (3) sprendimų priėmimo teorijos neraiškiųjų (angl. fuzzy) elementų vertinimo priemonės, (4) kriterijų svorių normalizavimas, ir (5) skaliarizacijos metodas MO kokybės vertinimui. Taikomi metodai yra praktiškai naudojami MO kokybės vertinimui, įgyvendinant Europos mokymosi visą gyvenimą programos eQNet projektą Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose 2010 m. žiemą ir pavasarį.