Kompiuteris, internetas, internetinės priemonės – įrankiai naudojami šiuolaikiniame mokymosi procese. Šiuolaikinio mokymosi proceso centre yra besimokantysis, o mokymosi aplinkos yra kiek galima daugiau personalizuojamos, atsižvelgiant į besimokančiojo savybes, gebėjimus bei poreikius. Vadinasi, yra nagrinėjami besimokančiajam priimtiniausi galvojimo, informacijos priėmimo, apdorojimo ir supratimo būdai, t. y. mokymosi stilius. Atsižvelgiant į tai mokytojai planuoja mokymo(-si) procesą, parenka įvairias tinkamas mokymui(-si) priemones. Vienos tokių priemonių yra antrosios kartos saityno (angl. Web 2.0) technologijos. Šio darbo tikslas – nustatyti ar dabartinėje Moodle 2.2 virtualioje mokymosi aplinkoje (VMA) yra pakankamai priemonių sėkmingam mokymuisi atsižvelgiant į tam tikram mokymosi stiliui tinkamiausias mokymosi veiklas. Tyrimas parodė, jog yra beveik visos reikiamos priemonės, tačiau dauguma jų yra ne standartiniuose veiklų moduliuose, o įskiepių duomenų bazėje, kurioje reikiamos priemonės paieška yra gana imli laiko, o pateikiami rezultatai nėra atitinkami. Todėl rekomenduojama sukonstruoti ir įdiegti į VMA reikiamos mokymosi priemonės semantinį paieškos mechanizmą.