Straipsnyje yra analizuojami kai kurie nuotolinių mokymo kursų adaptavimo aspektai. Virtualiųjų mokymosi aplinkų ir nuotolinių mokymo kursų adaptavimo ir adaptavimosi savybės mokslinėje literatūroje yra laikomos labai svarbiais jų kokybės veiksniais. Šie veiksniai užtikrina geresnį kursų pritaikomumą prie skirtingų besimokančiųjų poreikių ir todėl užtikrina geresnę mokymosi kokybę. Kuriant kursus pagal „Kompiuterinių mokymo sistemų“ mokymo programą VGTU ketvirto kurso informatikos pakraipos studentams papildomas elektroninio kurso kūrimo reikalavimas studentams buvo kurso adaptavimas. Darbo tikslas yra išanalizuoti studentų darbus kursų adaptavimo požiūriu. Darbe nagrinėjama kurios kurso sekos nuoseklumo nustatymo taisyklės yra suprantamiausios ir dažniausiai naudojamos studentų.