Pamokos planas – svarbus mokymosi proceso metodinis komponentas. Straipsnio tikslas – išnagrinėti esamą situaciją ir pasiūlyti, kaip informacinės technologijos gali talkinti pamokų planų rengimui, kaupimui, paieškai – šitaip užtikrinant jų efektyvų taikymą. Atskleidžiama pamokos planų rengimo ir aprašymo problematika, analizuojama Europos mokymosi objektų saugyklose teikiama informacija ir pamokos planų rengimo šablonai. Nustatyti pagrindiniai pamokų planų rengimo ir aprašymo komponentai, kuriais remiantis siūlomi technologijomis grįsti pamokų planų šablonai. Sistemingas pamokų planų ir aprašų pateikimas sudaro sąlygas pedagogams pakartotinai naudoti didaktinius išteklius (pamokų planus) kaip veiksmingą mokymosi priemonę mokykloje. Įvertinant visa tai, didaktinių išteklių saugyklose tampa paprasčiau publikuoti mokytojų gerąjį patirtį ir naudoti tuos pačius mokymosi objektus skirtinguose mokymosi scenarijuose.