Emocijomis grįsta komunikacija: baimės ir vilties taktikų specifika
Straipsniai
Eglė Juozėnaitė
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2023-06-22
https://doi.org/10.15388/Soctyr.2022.46.1.6
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

baimė
viltis
emocija
komunikacija
taktika

Kaip cituoti

Juozėnaitė, E. (2023) “Emocijomis grįsta komunikacija: baimės ir vilties taktikų specifika ”, Socialiniai tyrimai, 46(1), pp. 103–117. doi:10.15388/Soctyr.2022.46.1.6.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama emocijomis grįsta komunikacija, baimės ir vilties taktikų specifika. Baimės ir vilties komunikacija pasitelkiama politikos, marketingo, reklamos, žiniasklaidos, pardavimų, sveikatos srityse. Pasitelkiant emocijas, siekiama pakeisti komunikacijos gavėjų elgesį norima kryptimi, pasiekti pageidaujamų tikslų. Baimės ir vilties emocijomis grįsta komunikacija turi savo specifiką ir netinkamas jų panaudojimas gali sukelti nenumatytas gavėjų reakcijas, būti neefektyvus arba sukelti priešingą reakciją nei tikimasi, todėl itin svarbu suprasti baimės ir vilties taktikų specifiką.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.