Įtakos darymas auditorijai kaip komunikacinė funkcija prekės ženklo valdyme
Straipsniai
Eglė Juozėnaitė
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2021-10-28
https://doi.org/10.15388/Soctyr.44.2.5
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

prekės ženklas
įtaka
auditorija
komunikacija
prekės ženklo vadyba

Kaip cituoti

Juozėnaitė, E. (2021) “Įtakos darymas auditorijai kaip komunikacinė funkcija prekės ženklo valdyme”, Socialiniai tyrimai, 44(2), pp. 84–97. doi:10.15388/Soctyr.44.2.5.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama prekės ženklo valdymo komunikacinė funkcija – įtakos darymas auditorijai. Siekdami daryti įtaką auditorijai, prekės ženklai pasirenka skirtingus komunikacijos būdus, skiriamąją arba jungiamąją įtaką, kurią sudaro rezultatai, reputacija ir santykiai. Prekės ženklai apeliuoja į žmonių jausmus bei pagrindines emocijas: pyktį, baimę, liūdesį, džiaugsmą, pasibjaurėjimą, nuostabą, smalsumą, viltį. Tam, kad pasiektų norimų rezultatų prekės ženklai segmentuoja auditoriją, kuria tikslinio vartotojo aprašą. Visgi net ir tai pačiai grupei priklausantys individai yra skirtingos asmenybės, todėl gali turėti skirtingą nuomonę, supratimą, todėl darbui su tokia įvairove reikalingas ne tik bendras veiksmų planavimas, tačiau ir sisteminis požiūris, užtikrinantis pakankamą dėmesį visoms veiklos sritims bendrame komunikacijos plane.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.