Objektyvus darbo įvertinimas yra itin svarbus kuriant mokymo procesą bei pačiam mokymui. Tai padeda vystyti tokias savybes kaip tinkamą požiūrį į darbą, discipliną, sąžiningumą, rūpestingumą, pasitikėjimą savo gebėjimais, troškimą žinioms ir taip toliau. Parodyta, jog užrašant grįžtamąją informaciją, įmanoma objektyviai įvertinti studentų grafinius darbus semestro eigoje, atsižvelgiant į aukščiau išvardintas savybes (tyrimas atliktas Kauno technologijos universiteto Elektronikos inžinerijos katedroje). Įvardinti kiekybiniai ir kokybiniai gebėjimai bei įgūdžiai. Taip pat parodoma kaip objektyviai įvertinti kiekvieno studento darbą, vertinant pažymiais. Grįžtamoji informacija daro įtaką ne tik objektyvumui vertinant studento darbą, tačiau ir vertinant dėstytojus. Studentų ir dėstytojų darbo trūkumai semestro metu matomi pristatytame pavyzdyje. Nurodytos šių trūkumų priežastys ir pašalinimo būdai.