dvasingumas religinio švietimo tikslai religinės studijos dvasinė branda neakademinė veikla
Kaip cituoti
Verbylaitė, D. (2005) “Studentų – būsimųjų religijos švietėjų – dvasingumo raidos veiksniai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, pp. 49–57. doi:10.15388/ActPaed.2005.14.9752.
Studentų – būsimųjų religijos švietėjų – dvasingumo raidos veiksniai
Santrauka
Straipsnyje apibūdinami būsimųjų religijos švietėjų dvasingumą lemiantys psichopedagoginiai veiksniai. Svarbiausi išskiriami šie veiksniai: studentų požiūris į religinio švietimo tikslus, religines studijas universitete, dėstytojų kompetenciją ir dvasinę brandą, taip pat studentų įsitraukimas į neakademinę veiklą. Tiriant studentų įsitraukimą į neakademinę veiklą nustatytas tiriamųjų pasitenkinimas savo veikla, jų veiklos tikslingumas kaip studentų veiklos galimybių prasmingumo supratimas.