Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Dvasingumo problema filosofijos ir teologijos požiūriu
Pradžia
Numeriai
Archyvas
Naujausias nr.
Ieškoti
Redakcinė kolegija
Pranešimai
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Prisijungti
en
Prisijungti
en
Straipsniai
Dalia Verbylaitė
Publikuota 2003-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.10.9583
PDF
Reikšminiai žodžiai
ugdymo filosofija
krikščionybė
krikščioniškoji filosofija
dvasingumas
Kaip cituoti
Verbylaitė, D. (2003) “Dvasingumo problema filosofijos ir teologijos požiūriu”,
Acta Paedagogica Vilnensia
, 10, pp. 85–95. doi:
10.15388/ActPaed.2003.10.9583
.
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Acta Paedagogica Vilnensia
/
T 10 (2003): Acta Paedagogica Vilnensia
/
Dvasingumo problema filosofijos ir teologijos požiūriu
T 10 (2003)
Dvasingumo problema filosofijos ir teologijos požiūriu
Santrauka
Straipsnyje keliama dvasingumo problema: atskleidžiama dvasingumo samprata filosofiniu ir religiniu (krikščioniškuoju) požiūriu, pateikiama žmogiškojo dvasingumo sklaida. Kartu įvertinamas filosofinis požiūris į krikščioniškojo dvasingumo ugdymą.
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Dalia Verbylaitė,
Studentų – būsimųjų religijos švietėjų – dvasingumo raidos veiksniai
,
Acta Paedagogica Vilnensia: T 14 (2005): Acta Paedagogica Vilnensia
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites