Gevorgianienė, V. and Zaikauskas, V. (2007) “Skirtingo tipo mokyklų nežymiai sutrikusio intelekto mokinių akademiniai pasiekimai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 18, pp. 158–169. doi:10.15388/ActPaed.2007.18.9666.
Skirtingo tipo mokyklų nežymiai sutrikusio intelekto mokinių akademiniai pasiekimai
Santrauka
Lietuvoje nesiliauja diskusijos apie sutrikusio intelekto vaikų ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje pranašumus ir trūkumus. Daugiausia tyrinėjamos ugdymo dalyvių nuostatos dėl sutrikusio intelekto vaikų integracijos ir sunkumų, su kuriais susiduriama organizuojant šių vaikų ugdymo procesą. Straipsnyje, remiantis pedagogų vertinimais, aptariami 14-15 metų nežymiai sutrikusio intelekto vaikų, besiugdančių bendrojo lavinimo ir specialiosiose mokyklose, akademiniai pasiekimai mokantis matematikos ir lietuvių kalbos. Lyginamoji analizė neatskleidė ryškių kurio nors tipo mokyklos ugdymo aplinkos pranašumų akademinių gebėjimų požiūriu.