Technologijų integravimas į socialinio darbo praktiką ir studijas: poreikis, iššūkiai ir galimybės
Straipsniai
Donata Petružytė
Vilniaus universitetas
Violeta Gevorgianienė
Vilniaus universitetas
Jūratė Charenkova
Vilniaus universitetas
Miroslavas Seniutis
Vilniaus universitetas
Eglė Šumskienė
Vilniaus universitetas
Laimutė Žalimienė
Vilniaus universitetas
Mai Yamaguchi
Japan Lutheran College
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

socialinio darbo profesinis tapatumas
vertybės
gebėjimai
žinios
technologijos

Kaip cituoti

Petružytė, D. (2023) “Technologijų integravimas į socialinio darbo praktiką ir studijas: poreikis, iššūkiai ir galimybės”, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, pp. 23–36. doi:10.15388/ActPaed.2023.50.2.

Santrauka

Straipsnyje pristatomi kokybinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys Lietuvos ir Japonijos socialinio darbo programų dėstytojų požiūrį į inovatyvių technologijų plėtrą socialiniame darbe ir plėtros įtaką profesijos teorijai, praktikai ir vertybėms bei etikai. Tyrimo dalyviai išreiškė susirūpinimą dėl profesijos identiteto pokyčių ir profesijai būdingų žinių, įgūdžių ir vertybių kaitos, vykstančios technologijų integracijos kontekste. Kita vertus, technologijų integracija skatina galvoti apie besiformuojantį naują profesijos identitetą.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.