Suaugusiųjų mokyklos moksleivių asmenybės ypatumai
Straipsniai
Danguolė Beresnevičienė
Publikuota 1996-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1996.03.9396
PDF

Reikšminiai žodžiai

Suaugusiųjų švietimas
suaugusiųjų mokyklos
adaptacijos sunkumai
bendraamžių grupė.

Kaip cituoti

Beresnevičienė, D. (1996) “Suaugusiųjų mokyklos moksleivių asmenybės ypatumai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 3, pp. 157–162. doi:10.15388/ActPaed.1996.03.9396.

Santrauka

Per pastaruosbs 4 metus pastebimas nuolatinis besimokančių suaugusiųjų mokyklose skaičiaus mažėjimas. Nuo 1989/90 m.m. iki 1992/93 m.m. besimokančiųjų vidurinėse bendrojo lavinimo suaugusiųjų mokyklose sumažėjo daugiau nei du kartus (nuo 12602 iki 5873 moksleivių). Vakarinių (pamaininių) mokyklų skaičius per tą patį laiką taip pat sumažėjo daugiau nei du kartus (nuo 61 iki 30 mokyklų). Bandydami išsiaiškinti tokio formalaus suaugusiųjų švietimo sistemoje besimokančiųjų mažėjimo priežastis, atlikome tyrimus šiose mokyklose. Tyrime dalyvavo 250 10-12-ų klasių suaugusiųjų mokyklos moksleivių. Rezultatai parodė, jog suagusiųjų mokyklos moksleiviai turi adaptacijos grupėje sunkumų. Moksleivių savęs vertinimas priklauso nuo jų populiarimo tarp klasiokų. Populiariausios merginos pasižymi aukštensiu saves vertinimo lygiu, populiariausi vaikinai – žemesniu. Dešimtosios klasės moksleivių aspiracijos gana aukštos, vienuoliktokų pačios aukščiausios, o dvyliktokų - kiek realesnės, tačiau skiriasi, priklausomai nuo lyties.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.