Šio tyrimo tikslas – apibūdinti mokyklos ir tėvų bendradarbiavimo potencialą ugdyti tėvų sveikatos raštingumą remiantis dviejų Latvijos mokyklų patirtimi ir atsakant į šiuos klausimus: 1) Kaip tėvai, mokytojai ir mokyklos administracija supranta sveikatos raštingumo sąvoką? 2) Kokie veiksniai riboja arba trukdo mokyklos ir tėvų bendradarbiavimui skatinant tėvų sveikatos raštingumą? 3) Kaip dalyviai rekomenduotų pagerinti mokyklos ir tėvų bendradarbiavimą skatinant tėvų sveikatos raštingumą? Tyrime naudojamas kokybinis atvejo studijos metodas ir nagrinėjami du Latvijos mokyklų atvejai. Duomenys surinkti iš keturių fokusuotų grupių diskusijų ir dviejų interviu su 26 informantais, įskaitant mokytojus, tėvus ir mokyklų direktorius, taip pat iš mokyklų dokumentų. Duomenys analizuoti taikant turinio analizę.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.