Mokyklos ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir iššūkiai ugdant tėvų sveikatos raštingumą
Straipsniai
Dace Kravale
University of Latvia
Iveta Kestere
University of Latvia
Publikuota 2024-08-12
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2024.52.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

tėvų sveikatos raštingumas
sveikatos ugdymas
sveikatos priežiūra
bendradarbiavimas
tėvai
mokykla

Kaip cituoti

Kravale, D. and Kestere, I. (2024) “Mokyklos ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ir iššūkiai ugdant tėvų sveikatos raštingumą”, Acta Paedagogica Vilnensia, 52, pp. 8–23. doi:10.15388/ActPaed.2024.52.2.

Santrauka

Šio tyrimo tikslas – apibūdinti mokyklos ir tėvų bendradarbiavimo potencialą ugdyti tėvų sveikatos raštingumą remiantis dviejų Latvijos mokyklų patirtimi ir atsakant į šiuos klausimus: 1) Kaip tėvai, mokytojai ir mokyklos administracija supranta sveikatos raštingumo sąvoką? 2) Kokie veiksniai riboja arba trukdo mokyklos ir tėvų bend­radarbiavimui skatinant tėvų sveikatos raštingumą? 3) Kaip dalyviai rekomenduotų pagerinti mokyklos ir tėvų bendradarbiavimą skatinant tėvų sveikatos raštingumą? Tyrime naudojamas kokybinis atvejo studijos metodas ir nagrinėjami du Latvijos mokyklų atvejai. Duomenys surinkti iš keturių fokusuotų grupių diskusijų ir dviejų interviu su 26 informantais, įskaitant mokytojus, tėvus ir mokyklų direktorius, taip pat iš mokyklų dokumentų. Duomenys analizuoti taikant turinio analizę.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.