Kroatijos vidurinių mokyklų moksleivių laisvalaikio stokos veiksniai
Straipsniai
Martina Lončar
University of Split image/svg+xml
Luka Pongračić
University of Slavonski Brod
Aleksandra Tonković
Primary school Gornja Vežica, Rijeka
Publikuota 2024-08-12
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2024.52.1
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

užklasinė veikla
popamokinė veikla
laisvalaikis
mokinys
pareigos

Kaip cituoti

Lončar, M., Pongračić, L. and Tonković, A. (2024) “Kroatijos vidurinių mokyklų moksleivių laisvalaikio stokos veiksniai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 52, pp. 41–57. doi:10.15388/ActPaed.2024.52.1.

Santrauka

Siekiant užtikrinti bendrą žmogaus sveikatą, svarbu tinkamai susieti darbą ir laisvalaikį. Straipsnyje pateikiami teorinio ir empirinio tyrimo, kokie veiksniai lemia vidurinių mokyklų moksleivių laisvalaikio trūkumą, rezultatai. Pagrindinis straipsnio tikslas buvo nustatyti, ar vidurinių mokyklų mokiniai turi laisvalaikio ir kokios veiklos jį iš jų atima. Siekiant tai ištirti, atliktas empirinis tyrimas, kuriame dalyvavo 468 mokiniai iš trijų Splito miesto vidurinių mokyklų (bendrojo ugdymo vidurinės mokyklos, medicinos vidurinės mokyklos ir elektrotechnikos vidurinės mokyklos). Analizei naudota aprašomoji ir indiferencinė statistika. Tyrimas atskleidė, kad tėvų nustatytos pareigos yra minimalios ir neatima daug mokinių laisvalaikio. Kita vertus, su mokykla susijusiai veiklai, t. y. namų darbams ir mokymuisi, tenka didžiausia mokinių laisvalaikio dalis, be to, mokiniai nėra linkę dalyvauti popamokinėje ir užklasinėje veikloje. Rezultatai rodo ir tai, kad jeigu mokiniai ir dalyvauja tokiose veiklose, įtakos jų pasirinkimams gali turėti lyčių normos.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.