Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo organizavimas universitetinėse studijose
VERTINIMO IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMO MODELIAI
Jolita Šliogerienė
Publikuota 2009-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2009.22.3065
116-127.pdf

Reikšminiai žodžiai

neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo bei pripažinimo procedūra
etapai

Kaip cituoti

Šliogerienė, J. (2009) “Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo organizavimas universitetinėse studijose”, Acta Paedagogica Vilnensia, 22, pp. 116–127. doi:10.15388/ActPaed.2009.22.3065.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Mykolo Romerio universiteto
Užsienio kalbų katedra
Ateities g. 20, LT-08303 Vilnius
Tel: 271 46 13
El. paštas: j.sliogeriene@gmail.com

Straipsnyje analizuojama suaugusiųjų neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo universitetinėse studijose procedūra ir nagrinėjami šios procedūros atlikimo eiga bei etapai. Remiantis moksline literatūra, metodologiškai pagrindžiama neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir pripažinimo universitetinėse studijose procedūra. Pateikiami ir aprašomi vertinimo proceso organizavimo etapai.

116-127.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.