Santrauka
Šis tyrimas įvertina santykinį Facebook, vieno iš populiariausių socialinių tinklų, veiksmingumą, formuojant EFL studentų anglų kalbos įgūdžius universitete, skatinant studentų savarankiškumą ir metakognityvų sąmoningumą. Siekiant šio tikslo, pirmo kurso studentams, pasirinkusiems profesinės anglų kalbos kursą universitete, buvo pateiktas klausimynas, tiriantis jų nuomonę apie Facebook naudą gerinant kalbinius įgūdžius, besimokančiųjų motyvaciją, pasitikėjimą savimi, savarankiškumą mokantis anglų kalbos. Straipsnyje apibrėžiamos metakognityvaus sąmoningumo, besimokančiųjų autonomijos sąvokos ir analizuojami socialinių tinklų pranašumai, studijuojant užsienio kalbą. Tyrimas atskleidė, kad bendraudami Facebook socialiniame tinkle besimokantieji gerina savo kalbinius gebėjimus, skatina savo metakognityvų informuotumą ir savarankiškumą.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai