Atnaujintos matematikos bendrosios programos diegimas: mokymo metodų aspektas, ugdant matematinio komunikavimo kompetenciją
Straipsniai
Gabija Pranaitytė
Kauno technologijos universitetas
Violeta Kravčenkienė
Kauno technologijos universitetas
Bronė Narkevičienė
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2023-11-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2023.33598
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematinė komunikacija
atnaujinta matematikos bendroji programa
matematikos mokymo metodai

Kaip cituoti

Pranaitytė, G., Kravčenkienė, V. and Narkevičienė, B. (2023) “Atnaujintos matematikos bendrosios programos diegimas: mokymo metodų aspektas, ugdant matematinio komunikavimo kompetenciją”, Lietuvos matematikos rinkinys, 64(B), pp. 75–86. doi:10.15388/LMR.2023.33598.

Santrauka

Straipsnyje pateikiama atnaujintos matematikos brandos programos vienos iš ugdomų kompetencijų – matematinės komunikacijos – udgymo aspektas. Aptariama šios kompetencijos vieta atnaujintoje ugdymo programoje; atlikta tyrimų, susijusių su matematine komunikacija, apžvalga; aptarti mokymo metodai ir jų panaudojimas ugdant matematinę komunikaciją. Taip pat straipsnyje pateikiamos metodinės rekomendacijos matematinei komunikacijai ugdyti.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>