Matematika turi savyje daug grožio, tačiau didelė dalis moksleivių jos neatranda. Jei matematikos vadovėliai palaipsniui puošiasi iliustracijomis, tai nestandartinių matematikos uždavinių knygos, ypač vyresniems moksleiviams, pasižymi itin paprastu dizainu. Patrauklaus dizaino matematinių galvosūkių knygų ypatingai trūksta 12–15 metų paaugliams. Straipsnyje nagrinėjama, kokiomis savybėmis ir dizainu turėtų pasižymėti matematinių galvosūkių knyga tokio amžiaus moksleiviams, kuri iš vienos pusės būtų jiems patraukli, įdomi ir artima, o iš kitos pusės padėtų palaipsniui savarankiškai vystyti jų loginio mąstymo gebėjimus. Tuo tikslu nagrinėjama įvairi literatūra, atliekamas tyrimas ir pasiūlomas tokios knygos projektas.