Izraelio ir „Hamas“ konfliktas sulaukė didelio pasaulinės žiniasklaidos informacijos. Aprėptis buvo plati, įskaitant įprastus naujienų kanalus ir socialinės žiniasklaidos platformas, daugybę nuomonių ir pranešimų. Didelės įtakos padarė žnaujienų sklaidai padarė socialinė žiniasklaida, kaip antai „TikTok“platforma ar panašios, sukaupusios milijardus turinio, susijusio su šia tema, peržiūrų. Tyrimas atskleidė didelę Palestiną remiančių pranešimų neatitiktį palyginus su Izraelį remiančių pranešimų skaičiumi. Kova lėmė apgaulingos informacijos ir dezinformacijos sklaidą. „Hamas“ buvo uždrausta dalyvauti daugumoje socialinės žiniasklaidos tinklų; tačiau jos propaganda ir toliau sklinda tokiais kanalais kaip „Telegram“. Vietiniai turinio kūrėjai Gazoje, fiksavę savo patirtį, sulaukė daugybės sekėjų. Autorius tiria vaizdo turinio panaudojimą dienraščiuose, ypatingą dėmesį skiriant keturiems pagrindiniams veiksniams: turinio ypatybėms, numatomai auditorijai, vaizdo redagavimo technikoms ir šio turinio įtakai pasaulio visuomenės suvokimui. „New York Times“ vaizdo įrašuose stengiamasi teisingai ir adekvačiai pavaizduoti Izraelio ir Palestinos aplinkybes, įskaitant konfliktus ir žuvusius iš visų pusių. Laikraščio tikslas – plačiai atspindėti abiejų pusių padėtį, tačiau jis sulaukė kritikos, jog nepakankamai pranešantis apie palestiniečių patiriamą agoniją. Autorius pateikia rekomendacijų, jog reikalinga nuosekli, profesionali įvykių stebėsena, įskaitant žurnalistinius tyrimus, žurnalistų (reporterių) mokymą, atrenkant labiausiai tinkamus šiai problematikai nagrinėti.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.