Įkūnijimas ir bendrystės jausmas kalbų mokymosi nuotoliniu būdu kontekstuose
Straipsniai
Minna Intke-Hernandez
University of Helsinki, Finland
Publikuota 2023-12-28
https://doi.org/10.15388/Taikalbot.2023.20.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

bendrystės jausmas
kalbos mokymasis
įkūnijimas
nuotolinis mokymas

Kaip cituoti

Intke-Hernandez, M. (2023). Įkūnijimas ir bendrystės jausmas kalbų mokymosi nuotoliniu būdu kontekstuose. Taikomoji Kalbotyra, 20, 104-125. https://doi.org/10.15388/Taikalbot.2023.20.8

Santrauka

Šiame darbe nagrinėjama, kaip įkūnijimas ir bendrystės jausmas realizuojami mokantis kalbų nuotoliniu būdu. Tyrime dalyvavo vienuolika studentų iš Helsinkio universiteto Kalbų centro. Duomenys buvo surinkti teminių interviu būdu, o analizėje buvo keliami šie tyrimo klausimai: 1) kaip įkūnijimas pasireiškia mokinių pasakojimuose apie kalbų mokymąsi internetu?, 2) kaip įkūnijimas ir bendrystės jausmas yra susiję nuotoliniame mokyme? Šio tyrimo analitinė prieiga paremta ryšių analize (angl. nexus analysis) (Scollon & Scollon 2004, 2007, 2009). Išanalizavus sąsajas tarp istorinių kūnų naratyvų ir kalbos mokymosi nuotoliu būdu kontekstų, tyrimo duomenyse išryškėjo keturi vytraujantys diskursai: 1) įkūnijimo poreikis; 2) įkūnijimo sąsajos su kalbėtojo galia; 3) privatus, saugumą suteikiantis įkūnijimas ir 4) įsikūnijimas materialaus bei socialinio pasaulio atžvilgiu.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>