Šiame darbe nagrinėjama, kaip įkūnijimas ir bendrystės jausmas realizuojami mokantis kalbų nuotoliniu būdu. Tyrime dalyvavo vienuolika studentų iš Helsinkio universiteto Kalbų centro. Duomenys buvo surinkti teminių interviu būdu, o analizėje buvo keliami šie tyrimo klausimai: 1) kaip įkūnijimas pasireiškia mokinių pasakojimuose apie kalbų mokymąsi internetu?, 2) kaip įkūnijimas ir bendrystės jausmas yra susiję nuotoliniame mokyme? Šio tyrimo analitinė prieiga paremta ryšių analize (angl. nexus analysis) (Scollon & Scollon 2004, 2007, 2009). Išanalizavus sąsajas tarp istorinių kūnų naratyvų ir kalbos mokymosi nuotoliu būdu kontekstų, tyrimo duomenyse išryškėjo keturi vytraujantys diskursai: 1) įkūnijimo poreikis; 2) įkūnijimo sąsajos su kalbėtojo galia; 3) privatus, saugumą suteikiantis įkūnijimas ir 4) įsikūnijimas materialaus bei socialinio pasaulio atžvilgiu.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.