Nuo pat pradžių vienas kertinių pokalbio analizės tikslų buvo atsakyti į klausimą, kaip pokalbio dalyviams pavyksta greitai ir sklandžiai pasikeisti kalbėtojo ir klausytojo vaidmenimis. Dauguma ankstesnių tyrimų analizavo suaugusiųjų pokalbius, tačiau daug mažiau žinoma apie vaikų ir suaugusiųjų bendravimą. Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti, kaip vaikai perima kalbėtojo vaidmenį ir kiek laiko toks vaidmens perėmimas užtrunka. Iš Vaikų kalbos duomenų bazės (Gyermeknyelvi beszédAdatBázis és Információtár (GABI)) buvo atrinkta 20 suaugusiųjų ir vaikų pokalbių (5 ir 7 metų amžiaus). Tyrime buvo analizuojama vaikų pasakymų pradžia, jų pasakymų artikuliacijos greitis, tarppauzinių vienetų trukmė ir pauzės tarp pasakymų. Išryškėję skirtumai nebuvo statistiškai reikšmingi tarp dviejų amžiaus grupių, tačiau abiejose grupėse buvo nustatyti ryškūs individualūs skirtumai. Tirtuose duomenyse kalbėtojo vaidmenų pasikeitimas dažniausiai įvykdavo po pauzės, tačiau pasitaikė ir tokių atvejų, kai vaikai iš karto perimdavo žodį. Pasakymas perėmus žodį po pauzės buvo žymiai ilgesnis nei po persidengiančios kalbos. Rezultatai suteikia naujos informacijos apie vaikų bendravimo kompetencijas, ypač apie pokalbio seką, žodžio perėmimo trukmę ir pokalbio struktūrą dialoguose tarp vaikų ir suaugusiųjų.