Edukacinės programinės įrangos integruoto taikymo efektyvumo vertinimas, ugdant vaikus, turinčius nežymų intelekto sutrikimą
Articles
Efstratios Pantelis
Pietvakarių universitetas „Neofit Rilski“ Blagojevgrade, Bulgarija
Nikolay Tsankov
Pietvakarių universitetas „Neofit Rilski“ Blagojevgrade, Bulgarija
Publikuota 2017-12-20
https://doi.org/10.15388/SE.2017.3
PDF

Reikšminiai žodžiai

informacinė technologijos, skirtos nežymią intelekto negalią turintiems vaikams
edukacinė programinė įrang
mokymosi efektyvumas, grįstas specialiais programinės įrangos produktais

Kaip cituoti

Pantelis, E. and Tsankov, N. (2017) “Edukacinės programinės įrangos integruoto taikymo efektyvumo vertinimas, ugdant vaikus, turinčius nežymų intelekto sutrikimą”, Special Education, 2(37), pp. 133–164. doi:10.15388/SE.2017.3.

Santrauka

Edukacinė programinė įranga, skirta vaikams, turintiems nežymią intelekto negalią, yra ypač svarbi, nes kai kurie sprendimai yra praktiškai pritaikomi, sudarantys galimybę lengvai pristatyti skirtingų tipų skatinimo priemones ir tikslus, dažnai tai atliekant kokybiškiau nei kitos terpės. Edukacinės informacijos ir komunikacijos technologijos (IKT), ypač įvairūs programinės įrangos paketai, sudaro įvairaus profilio vaikų, turinčių nežymią intelekto negalią, skatinimo galimybes ir kuria palankią aplinką jų visaverčiam vystymuisi, atliekant pažangą užtikrinančias veiklas. Šis tyrimas pateikia veiklos, taikant specialiai atrinktus programinės įrangos produktus, mokant vaikus, turinčius nežymią intelekto negalią, vertinimo rezultatus. Bandoma įrodyti hipotezę, kad sistemingas ir į tikslą nukreiptas IKT, ypač specialių programinės įrangos produktų (pavyzdžiui, „Aktines“, „Mokausi saugiai bėgti“, „Aktyvūs mažieji menininkai“, „Sterxis“, „Vertės suapvalinimas“ ir „Mano namai ir mokykla“), taikymas pagerina ugdymo proceso efektyvumą.     

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.