Tėvų vaidmuo, ugdant vaikų, turinčius aktyvumo ir dėmesio sutrikimą, inkliuzinio ugdymo kontekste Ukrainoje
Articles
Olha Fert
Lvovo I. Franko nacionalinis universitetas, Ukraina
Publikuota 2019-12-20
https://doi.org/10.21277/se.v2i40.452
PDF

Reikšminiai žodžiai

raidos sutrikimai
aktyvumo ir dėmesio sutrikimas
tėvų auklėjimas
inkliuzija

Kaip cituoti

Fert, O. (2019) “Tėvų vaidmuo, ugdant vaikų, turinčius aktyvumo ir dėmesio sutrikimą, inkliuzinio ugdymo kontekste Ukrainoje”, Special Education, 2(40), pp. 45–72. doi:10.21277/se.v2i40.452.

Santrauka

Straipsnyje aptariami dažniausiai pasitaikantys vaikų raidos sutrikimai Ukrainoje dabartinės tarptautinės klasifikacijos kontekste. Pažymimas paveldimumo vaidmuo aktyvumo ir dėmesio sutrikimo etiologijoje. Iškeliamas tinkamo šeimos auklėjimo, įtakojančio vaiko, turinčio ADS, visapusišką inkliuziją, klausimas. Analizuojama vaikų, turinčių ADS, tėvų pažanga šeimos ugdymo procese padedant nevyriausybinėms organizacijoms.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.