Straipsnyje nagrinėjamas miesto garsovaizdis. Garsovaizdis suvokiamas kaip garsinė aplinka bei daugybiniai garso šaltiniai, kurie pasiekia žmogaus ausį. Gretinant skirtingus Klaipėdos garsovaizdžio kūrimo būdus, siekiama rekonstruoti ir ištirti nūdienos Klaipėdos garsinį foną. Tyrimas grindžiamas metodologine skirtimi tarp girdėjimo ir klausymo, kai pirmasis suvokiamas kaip pasyvus garso priėmimas, o antrasis – aktyvus veiksmas, apimantis tiek garsų paieškas, tiek jų interpretacijas bei analizę. Šiame straipsnyje dėmesys sutelktas į girdėjimo modusą, kurį geriausiai išreiškia ir perteikia oficialus miesto pristatymas Klaipėdos miesto savivaldybės bei Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro tinklalapiuose, Klaipėdos triukšmo reguliavimo taisyklės ir triukšmo žemėlapiai, nekilnojamojo turto vystytojų reklaminiai tekstai. Antrame straipsnyje bus nagrinėjama klausymo kategorija, apimanti garso teoretikų ir garso menininkų pastangas suvokti miesto garsovaizdžio fiksavimo ir konstravimo principus.