Internetinėje komunikacijoje pastebimi tam tikri, tik jai būdingi, savitumai. Jie susiformavo interneto vartotojams „sumaišius“ du tradicinius komunikacijos kanalus: šnekamąją ir rašytinę kalbas. Tai akivaizdu pokalbių svetainėse. Vartotojai elgiasi kaip žodinio bendravimo metu, tačiau bendravimas vyksta raštu. Todėl interneto svetainės pokalbių dalyviai, bendraudami internetu, turi būti susipažinę su kai kuriomis grafinėmis normomis ir mokėti jomis pasinaudoti norėdami išreikšti norimą prasmę. Tokios kalbinės elgsenos taikymas iš internetinio pokalbio dalyvio reikalauja atitinkamo kalbos suvokimo. Šio straipsnio esmė – kalbos suvokimo reiškinys ir naudotojus įpareigojančios internetinės komunikacijos kalbos normos. Straipsnio pradžioje aptariama mokslinių tyrimų problematika. Tai interneto pokalbių svetainių dalyvių sąmoningas grafinių būdų vartojimas komunikacijoje siekiant išreikšti norimą prasmę. Skaitytojas taip pat supažindinamas su straipsnio terminologija: „kalbos suvokimas“, „(interneto) pokalbis“, „(kalbos) tekstynas“. Ištyrus interneto pokalbius, pabaigoje suformuluotos išvados, taip pat apibendrinti mėginimai nustatyti kai kuriuos interneto pokalbių dalyvių privalumus.