Mokslininkai jau seniai yra įrodę, kad netinkamas savižudybės vaizdavimas žiniasklaidoje gali paskatinti imitacinį savižudišką elgesį. Suprasdami, kokį poveikį gali sukelti žiniasklaidos pateikiama informacija apie savižudybes, mokslininkai jau seniai parengė ir pradėjo platinti rekomendacijas rašantiems apie savižudybes. Šio tyrimo tikslas buvo atskleisti daugiausia apie savižudybes rašančių žurnalistų požiūrį į specialistų rekomendacijas rašantiems apie savižudybes ir veiksnius, kurie lemia, kaip straipsniuose bus pateikta savižudybė. Iš 12 tyrime dalyvavusių daugiausia 2010 ir 2011 metais savižudybės tema rašiusių žurnalistų 4 (33 proc.) nežinojo, kad yra tokios rekomendacijos rašantiems apie savižudybes. Interviu su žurnalistais teminė analizė leido išskirti bent 5 veiksnius, kurie galbūt lemia, ar rašant savižudybių tema vadovaujamasi specialistų rekomendacijomis: tai rekomendacijų žinomumas, požiūris į jas, asmeninės žurnalisto savybės, sąlytis su savižudybe ir išorinis poveikis.