T 30 (1983): Problemos

T 30 (1983)

Problemos
Publikuota 1983-04-04

-

Žibartas Jackūnas
Tiesa mene
Santraukos peržiūros 354 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 865
5-15
PDF
Jadvyga Sasnauskienė
Dėl estetinio auklėjimo autonomiškumo
Santraukos peržiūros 246 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 355
16-22
PDF
Vijolė Parulskienė
M. Diufrenas apie estetinį objektą
Santraukos peržiūros 331 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 402
23-27
PDF
Krescencijus Stoškus
Menų sintezė: koncepcijos, formos ir reikšmė
Santraukos peržiūros 1024 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 1393
28-46
PDF
Edmundas Gedgaudas
Vaizdų ir garsų jungtys
Santraukos peržiūros 305 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 368
47-51
PDF
Liudas Truikys
Kūrybos kredo
Santraukos peržiūros 307 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 314
52-54
PDF
Tomas Sakalauskas
Susitikimas su L. Truikiu „Aidoje“
Santraukos peržiūros 299 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 410
55-57
PDF
Ada Byčko
Filosofinė sonata
Santraukos peržiūros 281 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 551
58-64
PDF
Rimantas Skeivys
K. Korsako meniškumo samprata
Santraukos peržiūros 288 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 386
65-75
PDF
[autorius nenurodytas]
Kokia turėtų būti Lietuvos estetikos istorija?
Santraukos peržiūros 254 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 177
76-92
PDF
Eugenijus Meškauskas
Tiesos kriterijaus taikymas atskiriems teiginiams
Santraukos peržiūros 364 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 327
93-95
PDF
Skirmantas Jankauskas
Nuo ko priklauso mokslo vertė?
Santraukos peržiūros 423 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 538
96-107
PDF
Valdas Pruskus
Modernistinės A. Maceinos ir P. Jako pažiūros į katalikybę
Santraukos peržiūros 344 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 340
108-118
PDF
Jūratė Patkauskaitė
V. Džeimso „radikalusis empirizmas“
Santraukos peržiūros 336 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 435
119-127
PDF
Algirdas Gaižutis
Muzikinis auklėjimas ir žmogaus harmoningumas
Santraukos peržiūros 255 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 297
128-129
PDF
V. Leonavičius
Mokslo vieta kultūroje
Santraukos peržiūros 271 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 312
130-131
PDF