Ekonominės ir kultūrinės vertybės: panašumai ir skirtumai
-
Valdas Pruskus
Publikuota 2004-09-30
https://doi.org/10.15388/Problemos.2004.65.6656
PDF

Reikšminiai žodžiai

kultūrinė ir ekonominė vertybė
kultūros produktų vartojimas
socialinis vertingumas
kultūrinis adaptyvumas
socialinė vertybės teorija
kultūros vertybių vartotojas

Kaip cituoti

Pruskus, V. (2004) “Ekonominės ir kultūrinės vertybės: panašumai ir skirtumai”, Problemos, 65, pp. 143–158. doi:10.15388/Problemos.2004.65.6656.

Santrauka

Straipsnyje aptariama ekonominių ir kultūrinių vertybių raiškos specifika, jų panašumai ir skirtumai. Analizuojamos esminės kultūrinės vertybės vertingumo dimensijos, taip pat kriterijai, kuriais remiantis būtų galima įvertinti kultūrinę vertybę, jos priimtinumą ir svarbą žmonėms. Kultūrinės vertybės sudaro „kultūrinį kapitalą“, be kurio sunkiai įsivaizduojamas ir visuomenės ekonominio kapitalo kūrimas, jo gausinimas. Pasitelkus meno muziejaus fenomeno kaip ekonominių ir kultūrinių vertybių teikimo pavyzdį, bandoma apibrėžti kultūrinių vertybių ekonominę naudą ir jų įvertinimo galimybes.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.