Straipsnyje remiantis dialogu iš Zhuangzi išskiriami trys susiję akademinių debatų sluoksniai. Viršutinis yra nesutarimas, išreiškiamas žinojimo terminais: faktai, teorijos, hipotezės ir kt. Žemiau yra retai pripažįstamas, tačiau nepaisant to reikšmingas emocijų sluoksnis. Apačioje glūdi neapibrėžta ir mažai reikšminga realybės, beformio potencialo sritis. Straipsnyje teigiama, jog dviejų žemutinių sluoksnių – jautrumo ir nežaboto nežinojimo – aiškesnis pripažinimas akademinėje terpėje duotų naudos tyrinėjant kinų filosofiją. Šios trisluoksnės prieigos iliustravimui straipsnyje smulkiai analizuojamas Liu Xiaogan atsakymas į Esther Klein straipsnį apie Zhuangzi. Tačiau pagrindinis straipsnio taikinys yra ne šie du mokslininkai, o bendras akademinis reiškinys, kurį jie tik iliustruoja.