Šis straipsnis tiria Ukrainos strateginę komunikacija 2022 m. vasario 24 dieną pradėto Rusijos karo prieš Ukrainą metu. Autoriai strategine komunikacija laiko tam tikra išliekančių ir kintančių komponentų sistema, kuri atsispindi žiniasklaidoje. Autoriai atsispiria nuo prielaidos, kad, viena vertus, žiniasklaida yra strateginės komunikacijos instrumentas ir, kita vertus, pati strateginė komunikacija yra keičiama reaguojant į esamas žinutes. Šio tyrimo tikslas yra atskleisti strateginę komunikaciją, kuri yra būdinga ginkluoto konflikto metu. Siekiant jo buvo analizuojamos žinutės, skelbtos Telegram kanalo Insider Ukraine per pirmąsias šimtą karo dienų. Remiantis refleksyvia tematine analize bei vienakrypte dispersine analize buvo nustatyta, kad Ukrainos strategine komunikacija karo metu susideda ir kelių nekintamų komponentų: interaktyvios, operacinės ir ekstra-operacinės Ukrainos komunikacijos bei operacinės bei ekstraoperacinės komunikacijos liečiančios Rusijos Federaciją. Šie bendriausi komonentai skaidomi į smulkesnius sub-komponentus, kurių intensyvumas ar atsisakymas žinutėse gali būti susietas su atskirais karo meto įvykiais. Šis tyrimas prisideda prie geresnio strateginės komunikacijos supratimo karo metu.