T 3 (2020): Scientific Research in Education

T 3 (2020)

Vilnius University Open Series
Scientific Research in Education
Publikuota 2021-02-15

Visas numeris

Monika Orechova | Dalija Gudaitytė
Scientific Research in Education, Vol 3 (2020)
Santraukos peržiūros 264 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 565
1-151
PDF

Pradžios puslapiai

Monika Orechova | Dalija Gudaitytė
Redakcinė kolegija ir turinys
Santraukos peržiūros 166 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 85
1-6
PDF

Straipsniai

Nijolė Bankauskienė | Ramunė Masaitytė
KTU pedagogikos studijos: atvejo analizė
Santraukos peržiūros 807 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 365
100-109
PDF
Jurgita Bagdonaitė
Reemigracija Lietuvoje XXI a.: švietimo sistemos parengtis priimti grįžtančių šeimų vaikus
Santraukos peržiūros 1221 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 691
6-15
PDF
Monika Kontautaitė | Aida Norvilienė
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas: X vaiko atvejis
Santraukos peržiūros 1449 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 1612
16-28
PDF
Simas Garbenis
Pozityvioji psichologija: bruožų emocinio intelekto ir pozityviosios psichologijos sąsajų apžvalga
Santraukos peržiūros 1755 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 1454
29-41
PDF
Gintė Marija Ivanauskienė
Kompiuterinių žaidimų integracija į mokymo(si) procesą mokykloje: naudoti, analizuoti, kurti
Santraukos peržiūros 1144 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 628
42-52
PDF
Kristina Grigaitė-Bliūmienė
Vertybės sporte
Santraukos peržiūros 1081 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 600
53-65
PDF
Monika Orechova
Tarptautinių palyginamųjų tyrimų įtaka nacionalinių valstybių švietimo politikai
Santraukos peržiūros 281 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 264
66-76
PDF
Augustinas Dainys
Ugdymo metaforų istorinė kaita ir ryšys su politika
Santraukos peržiūros 725 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 180
77-94
PDF
Viktorija Voidogaitė
Žaidimo ribos: praktinės fenomenologijos tyrimai ir kitos šių dienų mados
Santraukos peržiūros 790 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 256
95-99
PDF
Julija Kubova-Semaka
Integralus požiūris į kompetenciją
Santraukos peržiūros 1144 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 317
120-135
PDF