T 3 (2020): Scientific Research in Education

T 3 (2020)

Vilnius University Open Series
Scientific Research in Education
Publikuota 2021-02-15

Visas numeris

Monika Orechova | Dalija Gudaitytė
Scientific Research in Education, Vol 3 (2020)
Santraukos peržiūros 296 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 618
1-151
PDF

Pradžios puslapiai

Monika Orechova | Dalija Gudaitytė
Redakcinė kolegija ir turinys
Santraukos peržiūros 182 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 102
1-6
PDF

Straipsniai

Nijolė Bankauskienė | Ramunė Masaitytė
KTU pedagogikos studijos: atvejo analizė
Santraukos peržiūros 942 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 399
100-109
PDF
Jurgita Bagdonaitė
Reemigracija Lietuvoje XXI a.: švietimo sistemos parengtis priimti grįžtančių šeimų vaikus
Santraukos peržiūros 1389 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 741
6-15
PDF
Monika Kontautaitė | Aida Norvilienė
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas: X vaiko atvejis
Santraukos peržiūros 1825 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 1693
16-28
PDF
Simas Garbenis
Pozityvioji psichologija: bruožų emocinio intelekto ir pozityviosios psichologijos sąsajų apžvalga
Santraukos peržiūros 2202 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 1723
29-41
PDF
Gintė Marija Ivanauskienė
Kompiuterinių žaidimų integracija į mokymo(si) procesą mokykloje: naudoti, analizuoti, kurti
Santraukos peržiūros 1517 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 705
42-52
PDF
Kristina Grigaitė-Bliūmienė
Vertybės sporte
Santraukos peržiūros 1371 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 668
53-65
PDF
Monika Orechova
Tarptautinių palyginamųjų tyrimų įtaka nacionalinių valstybių švietimo politikai
Santraukos peržiūros 331 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 292
66-76
PDF
Augustinas Dainys
Ugdymo metaforų istorinė kaita ir ryšys su politika
Santraukos peržiūros 961 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 228
77-94
PDF
Viktorija Voidogaitė
Žaidimo ribos: praktinės fenomenologijos tyrimai ir kitos šių dienų mados
Santraukos peržiūros 906 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 287
95-99
PDF
Julija Kubova-Semaka
Integralus požiūris į kompetenciją
Santraukos peržiūros 1544 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 383
120-135
PDF