Siekdamos priartėti prie gerbėjų, gauti daugiau visuomenės dėmesio ir didinti sporto šakos masiškumą, sporto organizacijos neišvengiamai turi skirti daug dėmesio išorinei komunikacijai. Didesnis matomumas neretai lemia platesnį finansinių rėmėjų ratą, o didesnis finansavimas sporto organizacijai leidžia stiprėti. Kauno tinklinio mėgėjų lyga (KTML), kaip aktyvi sporto organizacija, susiduria su iššūkiais pasiekti savo auditoriją – tiek dalyvius, tiek žiūrovus, todėl būtina nustatyti organizacijos išorinės komunikacijos problemas ir šios komunikacijos tobulinimo būdus.
Pasitelkus komunikacijos kanalų turinio kiekybinės ir kokybinės analizės metodus ir atlikus anketinę apklausą, analizuotas KTML išorinės komunikacijos veiksmingumas lygos paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ ir interneto svetainėje. Analizė atskleidė, kad KTML pateikia daug išsamios informacijos apie būsimus renginius, rezultatus, skelbia daug naujienų, informacija nuolat atnaujinama, tačiau įrašai keliami nereguliariai, juose daroma nemažai klaidų, vartotojų įsitraukimas mažas. Svetainėje daug informacijos, tačiau jos dizainas pasenęs ir nepatrauklus.
Straipsnyje konstatuojama, kad KTML būtina skirti daugiau dėmesio informacijos pateikimo kokybei, bendravimui socialiniuose tinkluose su žiūrovais ir gerbėjais. KTML komunikacija nenuosekli, nes nėra turinio kalendoriaus. Įrašų grafikas leistų sistemingai planuoti, kada ir kokius įrašus publikuoti, o svetainės atnaujinimas prisidėtų ir prie bendrojo lygos įvaizdžio gerinimo, leistų pritraukti gausesnę gerbėjų auditoriją.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.