Vaizdo ir garso santykis „Play has no limits“ reklamos kampanijoje: semiotinis požiūris
Straipsniai
Vitalija Butkutė
Vilniaus universitetas
Asta Urbanavičiūtė-Globienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2025-03-28
https://doi.org/10.15388/K-ir-I.2025.3
PDF

Reikšminiai žodžiai

semiotika
reklama
reklamos semiotika
reklamos kampanija
vaizdo ir garso santykis

Kaip cituoti

Butkutė, V. and Urbanavičiūtė-Globienė, A. (2025) “Vaizdo ir garso santykis „Play has no limits“ reklamos kampanijoje: semiotinis požiūris”, Vilnius University Open Series, pp. 33–58. doi:10.15388/K-ir-I.2025.3.

Santrauka

Kasdieniame gyvenime įsigalėjus internetui, jis tapo ne tik pramogų, bet ir kasdieniu verslų įrankiu. Netruko paplisti internetinė reklama, kurios apimtys tapo tokios didelės, kad įmonėms teko ieškoti naujų būdų, kaip patraukti visuomenės dėmesį. Reklamos darėsi išskirtinesnės, kūrybiškesnės ir spalvingesnės. Pradėta siekti ne tik parduoti, todėl reklamų vertė išaugo. Vis dėlto reklamų įmantrumas skatina susimąstyti, ar transliuojama žinia tikrai atitinka tai, ką norima skleisti. Ši giluminė reklamos prasmė, kurią galima vadinti ženklų visuma, yra semiotikos mokslo dalis. Remiantis minėta prasme, galima išsamiau pažvelgti tiek į ženklus, tiek į ženklų sistemą, susidedančią iš juslinio lygmens, signifikacijos sistemos ir erdviškumo.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.