Socialinių medijų nuomonės formuotojai yra tarpininkai tarp vartotojo ir prekių ženklo, galintys daryti poveikį vartotojų sprendimui pirkti. Moksliniuose tyrimuose teigiama, kad tam poveikį gali turėti nuomonės formuotojų savęs atskleidimas. Trūkstant gilesnio žvilgsnio į vartotojų požiūrį dėl šios informacijos poveikio jų sprendimui pirkti, pristatomame tyrime užsibrėžiama nustatyti tyrime dalyvaujančių X sekėjų požiūrį į socialinių medijų nuomonės formuotojo X savęs atskleidimo skirtingos informacijos poveikį šiam nuomonės formuotojui sekti ir sprendimui pirkti jo reklamuojamus prekių ženklus.
Interviu su tyrimo dalyviais atskleidė, kad socialinių medijų nuomonės formuotojui X sekti aktuali visų šios asmenybės sluoksnių savęs atskleidimo informacija. Tyrimo dalyviams svarbi savęs atskleidimo informacijos reklamoje ir profilyje sutaptis. Periferinės ir tarpinės asmenybės sluoksnių informacijos svarbą respondentai sieja su pasitikėjimu X, patrauklumu. Tyrime dalyvavusiųjų manymu, X savęs atskleidimas neužtikrina jo ekspertiškumo. Teigiamas X savęs atskleidimo reklamoje poveikis tyrimo dalyvių sprendimui pirkti sietinas su periferinės asmenybės informacijos atkleidimu, o tarpinės asmenybės informacijos poveikis sprendimui pirkti pripažįstamas šiai informacijai sąveikaujant su kita X profilio informacija. Jei tyrimo dalyvių požiūris į socialinių medijų nuomonės formuotojų reklamą skeptiškas, savęs atskleidimas reklamoje nedaro poveikio respondentų sprendimui pirkti.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.