Vaiko atvaizdo naudojimas reklamai socialiniuose tinkluose
Straipsniai
Beatričė Jasinskaitė
Vilniaus universitetas
Monika Ubavičiūtė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2021-10-18
https://doi.org/10.15388/TMP.2021.9
PDF

Kaip cituoti

Jasinskaitė, B. and Ubavičiūtė, M. (2021) “Vaiko atvaizdo naudojimas reklamai socialiniuose tinkluose”, Vilnius University Open Series, pp. 162–181. doi:10.15388/TMP.2021.9.

Santrauka

Moksliniame darbe akcentuojama, kad yra reikalinga imtis teisinio reguliavimo priemonių, kurios užtikrintų vaiko kaip informacijos kūrėjo teises internetinėje erdvėje, nes vaikas yra itin pažeidžiamas visuomenės narys. Šiuo metu egzistuojantis reguliavimo mechanizmas nėra pajėgus apginti vaiko teisių, kai jo atvaizdas yra naudojamas reklamai netinkamai socialiniuose tinkluose. Dėl šios priežasties vaikas gali patirti tėvų piktnaudžiavimą valdžią, negarantuojama vaiko teisė į poilsį, turto atskirumo principas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 40 41 42 43 44 > >>