Šiuo straipsniu siekiama atskleisti Tailando universitetų bibliotekų kraštotyros informacijos skyriuose dirbančių informacijos specialistų vaidmenis. Tyrimo respondentai buvo Tailando provincijų universitetų bibliotekų tinklo (PULINET) Kraštotyros informacijos darbo grupės nariai. Šiame tyrime buvo taikomi kokybiniai tyrimo metodai: interviu su 23 Kraštotyros informacijos darbo grupės nariais ir kokybinis stebėjimas. Poreikį ištirti, kaip kraštotyros informacijos specialistai suvokia profesinius vaidmenis, paskatino kraštotyros skyrių įkūrimas provincijos universitetų bibliotekose, o tai skiriasi nuo Vakarų šalių, kuriose panašus darbas atliekamas viešosiose bibliotekose. Veiklos teorija buvo naudojama siekiant suprasti šių specialistų vaidmenis, atsirandančius profesinėje bendruomenėje iš darbo pasidalijimo, nustatytų profesinės atsakomybės normų ir kraštotyros informacijos specialistų funkcijose numatytų veiksmų. Tyrimas atskleidė, kad aštuoni vaidmenys (vadybininko, kuratoriaus, paslaugų teikėjo, projektų rengėjo, tyrėjo, bendradarbio, praktikanto ir ugdytojo) buvo priskirti informacijos specialistams, dirbantiems Tailando provincijų universitetų bibliotekų kraštotyros informacijos skyriuose. Šis rezultatas iš dalies sutampa su kitose šalyse atliktų bibliotekininkystės studijų rezultatais. Tyrimas atliktas su Tailando provincijų universitetų bibliotekų tinklo Kraštotyros informacijos darbo grupės nariais. Šią grupę sudaro visų Tailando provincijos universitetų bibliotekų atstovai. Ji rengia kraštotyros darbo šiose bibliotekose rekomendacijas ir standartus, rūpinasi kompetencijos tobulinimu ir kuria bendrus kraštotyros informacijos išteklius. Todėl, viena vertus, tyrimo rezultatus riboja respondentų priklausomybė šiai grupei, kita vertus, juos galima apibendrinti platesnei kraštotyros informacijos specialistų bendruomenei provincijos universitetų bibliotekose.