5–8 klasių muzikos vadovėlių analizė krikščioniškųjų vertybių raiškos kontekste
Socialiniai mokslai
Klaidas Kauneckas
Trakų Vytauto Didžiojo gimnazija
Publikuota 2024-06-18
https://doi.org/10.15388/JMD.2023.53.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

krikščioniškosios vertybės
muzikos pamoka
5–8 klasių muzikos vadovėliai

Kaip cituoti

Kauneckas, K. (2024) “5–8 klasių muzikos vadovėlių analizė krikščioniškųjų vertybių raiškos kontekste”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 53, pp. 20–26. doi:10.15388/JMD.2023.53.2.

Santrauka

Straipsnyje kontent (turinio) analizės metodu nagrinėjami 5–8 klasių muzikos vadovėliai, siekiant atskleisti krikščioniškųjų vertybių raiškos aspektus muzikinio ugdymo turinyje. Tyrimo rezultatai parodė, kad krikščioniškasis tikėjimas, jo prasmė bei ugdomos vertybės labiausiai atsispindi Balčyčio vadovėlių „Muzika“ serijoje. Malikėnienės vadovėliuose „Muzika“ ir „Muzikos labirintai“ didesnis dėmesys skiriamas mokinių pasaulietiškumui ugdyti bei muzikai suvokti.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.