Žaidimas kaip vaiko dorinių vertybių ugdymo veiksnys ikimokykliniame amžiuje
Socialiniai mokslai
Placida Jasiūnaitė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2024-06-18
https://doi.org/10.15388/JMD.2023.53.1
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

dorinės vertybės
dorinių vertybių ugdymas
ugdymas žaidimais
veiksmingumas

Kaip cituoti

Jasiūnaitė, P. (2024) “Žaidimas kaip vaiko dorinių vertybių ugdymo veiksnys ikimokykliniame amžiuje”, Jaunųjų mokslininkų darbai, 53, pp. 8–19. doi:10.15388/JMD.2023.53.1.

Santrauka

Straipsnyje aktualizuojamas dorinių vertybių ugdymo reikšmingumas, brandinant žmogaus visavertę asmenybę. Pripažįstant dorinių vertybių ugdymo ontogenezėje prasmingumą ir specifiškumą, akcentuojama dorinių vertybių ugdymo svarba vaikystėje. Šiame gyvenimo laikotarpyje iš veiksnių, lemiančių dorinių vertybių formavimosi procesus, išskiriamas žaidimas, kaip pagrindinė vaiko veikla. Remiantis moksliniais šaltiniais, mokslinių tyrimų duomenimis, analizuojamos galimybės, kaip per žaidimą vaikas gali veiksmingai ugdytis dorines vertybes.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.