Konfliktas kaip mokslinio pažinimo objektas
Straipsniai
Gražina Čiuladienė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9764
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymas
mokykla
konfliktas
psichologijos kryptys

Kaip cituoti

Čiuladienė, G. (2005) “Konfliktas kaip mokslinio pažinimo objektas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, pp. 157–168. doi:10.15388/ActPaed.2005.14.9764.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama konflikto samprata svarbiausių psichologijos krypčių (psichoanalizės, psichoanalitinės, bihevioristinės, kognityvios, humanistinės) kontekste. Aptariamos galimos konflikto interpretacijos edukologijoje. Iškeliamas konflikto ir ugdymo ryšys, konflikto reikšmė ugdymo procese.
PDF

Atsisiuntimai